mgr Karolina Zakrzewska
Swoją przygodę z fizjoterapią rozpoczęłam na Akademii Bialskiej, gdzie po 5 latach studiów dziennych
uzyskałam tytuł magistra fizjoterapii.
Na co dzień staram się być empatyczną, ciepłą osobą, a w kontakcie z małymi pacjentami stawiam na holistyczne podejście i zbudowanie relacji i zaufania. Zależy mi na tym, aby moi podopieczni widzieli we mnie ciepłą, miłą osobę, która wspiera ich rozwój, docenia starania, służy pomocą.
Jestem fanką doceniania i chwalenia, a także dostrzegania pozytywów, w każdym, nawet najmniejszym kroku do przodu. Lubię wzmacniać pozytywnie i doceniam zaangażowanie.
Ukończyłam szkolenia z zakresu Sensoplastyki, Plastyki Ekspresywnej, Barefoot, Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju, a także Integracja Sensoryczna jako metoda pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Jednak chciałabym dalej poszerzać i stale aktualizować swoją wiedzę.
W swoim dotychczasowym doświadczeniu spotykałam dzieci z różnego rodzaju schorzeniami, zarówno dzieci w spektrum autyzmu, czy np. z mózgowym porażeniem dziecięcym lub zespołem FAS. Uważam, że każdy potrzebuje specjalistycznego, a przede wszystkim indywidualnego podejścia, a w planowaniu terapii, poza aspektem rehabilitacyjnym ważne jest wzajemne zrozumienie oraz zaufanie.
Na co dzień staram się być empatyczną, ciepłą osobą, a w kontakcie z małymi pacjentami stawiam na holistyczne podejście i zbudowanie relacji i zaufania. Zależy mi na tym, aby moi podopieczni widzieli we mnie ciepłą, miłą osobę, która wspiera ich rozwój, docenia starania, służy pomocą.
Jestem fanką doceniania i chwalenia, a także dostrzegania pozytywów, w każdym, nawet najmniejszym kroku do przodu. Lubię wzmacniać pozytywnie i doceniam zaangażowanie.
Ukończyłam szkolenia z zakresu Sensoplastyki, Plastyki Ekspresywnej, Barefoot, Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju, a także Integracja Sensoryczna jako metoda pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Jednak chciałabym dalej poszerzać i stale aktualizować swoją wiedzę.
W swoim dotychczasowym doświadczeniu spotykałam dzieci z różnego rodzaju schorzeniami, zarówno dzieci w spektrum autyzmu, czy np. z mózgowym porażeniem dziecięcym lub zespołem FAS. Uważam, że każdy potrzebuje specjalistycznego, a przede wszystkim indywidualnego podejścia, a w planowaniu terapii, poza aspektem rehabilitacyjnym ważne jest wzajemne zrozumienie oraz zaufanie.